Dit is een demo winkel. Bestellingen zullen niet verwerkt worden.
Verzenden en afhalen
Helaas is het momenteel niet mogelijk om uw afleveradres te wijzigen nadat u een bestelling heeft geplaatst. Bij sommige vervoerders is het wel nog mogelijk om het afleveradres te wijzigen wanneer deze al onderweg is, informatie hierover vindt u via de Track & Trace code die u heeft ontvangen in uw verzendbericht.
Meer informatie over > Verzenden en afhalen
Zelf uw adres wijzigen voor toekomstige bestellingen?
Dit kunt u heel eenvoudig in uw account > nu inloggen
Nog geen klantaccount? > klantaccount aanmaken
Let op: het is helaas (nog) niet mogelijk om een bestelling achteraf aan uw klantaccount te koppelen!
Verzenden is gratis* voor bestellingen vanaf €100 (incl. btw) in de Benelux en Duitsland.
Bij een bestelling onder €100 (incl. btw) betaald u €9 verzendkosten in de Benelux en Duitsland.
Bij een bestelling onder €30 (incl. btw) betaald u €13 verzendkosten in de Benelux en Duitsland.
*Let op: voor artikelen met een uitzonderlijk gewicht/formaat of waarbij extra handelingen nodig zijn (bijv. grasmaaiers, tafelzagen, onderstellen, compressors e.d.) worden automatisch verzendkosten berekend in het afrekenmenu.
Verzendkosten buiten de BENELUX en Duitsland, binnen EU.
De verzendkosten voor zendingen binnen Europa worden automatisch berekend wanneer uw adresgegevens volledig zijn ingevuld.
Ja, als u bij de verzendmethode kiest voor 'afhalen in Beek.'
Zodra uw bestelling is verwerkt en voor u klaar staat nemen wij contact met u op. Als u nog geen bericht van ons heeft ontvangen is uw bestelling nog niet verwerkt/ staat deze nog niet klaar!
Let op: het is niet mogelijk om uw verzendmethode achteraf te wijzigen om af te kunnen halen in Beek.
Showroom & afhaallocatie
Dirks Machines Beek
Prins Mauritslaan 120-124
6190 AB Beek
Limburg, NL
Bestellingen van Toolnation worden altijd verzonden met premium vervoerders, afhankelijk van de grootte van het pakket, het gewicht van het pakket, of het land van bestemming.
Meestal worden er 2 tot 3 afleverpogingen gedaan. Als u dan niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. U krijgt hiervan bericht van de transporteur en u heeft dan 1 week de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket automatisch naar ons teruggestuurd. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.
Wij hebben helaas geen invloed op de levering of werkwijze van de vervoerders. Bij vragen of opmerkingen m.b.t. een levering kunt u terecht bij de betreffende vervoerder.
Wat gebeurt er als mijn bestelling naar jullie teruggestuurd word?
Als uw bestelling naar ons terug komt kunnen wij het opnieuw naar u versturen of annuleren. Als wij het pakket opnieuw moeten versturen dan worden hiervoor verzendkosten berekend. Bij een annulering verrekenen wij de verzendkosten met het terug te storten bedrag.
Neemt u altijd contact met ons op wanneer uw bestelling teruggestuurd is.
Wanneer een pakket na 1 week niet is afgehaald bij een afhaallocatie wordt deze automatisch naar ons retour gestuurd. Wij kunnen in dit geval het pakket opnieuw naar u versturen of de bestelling annuleren. Als wij het pakket opnieuw moeten versturen dan worden hiervoor nieuwe verzendkosten berekend. Bij een annulering verrekenen wij de verzendkosten met het terug te storten bedrag.
Wij hebben helaas geen invloed op de levering of werkwijze van de vervoerders. Bij vragen of opmerkingen m.b.t. een levering kunt u terecht bij de betreffende vervoerder.
Neemt u altijd contact met ons wanneer uw bestelling naar ons teruggestuurd is.
In uw Track & Trace gegevens kunt u zien wat de status is van uw bestelling bij de vervoerder. Als het langer dan normaal duurt dat uw bestelling geleverd zou moeten worden dan kunt u het beste eerst zelf met de vervoerder contact opnemen en vragen naar de status van uw bestelling. Het komt namelijk voor dat een bestelling kwijtraakt. Mocht dit het geval zijn, neemt u dan ook contact met ons op. Er wordt dan een onderzoek gestart en u kunt dan aangeven of u wilt blijven wachten op de bestelling of wilt annuleren. Bij een annulering streven wij ernaar om uw geld binnen 14 dagen terug te storten.
Let op: het starten van een onderzoek bij de vervoerder kan enkele werkdagen in beslag nemen. We vragen u vriendelijk geduld te hebben gedurende deze periode. Wij contacteren u zodra er aanvullende informatie bekend is.